حریق احتمالی در یک کشتی عراقی در خلیج‌فارس / آتش‌سوزی در مرکز پلیس مهار شد
کد خبر: 3984219
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

حریق احتمالی در یک کشتی عراقی در خلیج‌فارس / آتش‌سوزی در مرکز پلیس مهار شد

اداره دفاع مدنی عراق اعلام کرده است که این اداره توانسته است آتش‌سوزی رخ داده در مرکز پلیس اینترپل در استان المثنی عراق را بدون تلفات انسانی کنترل کند. علاوه بر این برخی از رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در یک کشتی عراقی در خلیج‌فارس و جان باختن 9 تبعه آن خبر داده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری عراق، اداره دفاع مدنی استان المثنی اعلام کرد که یک آتش‌سوزی در مرکز پلیس اینترپل در این استان رخ داده است.

مدیر دفاع مدنی استان المثنی به رسانه‌ها گفته است که این اداره توانسته حریق را به سرعت کنترل و خاموش کند و خوشبختانه در این حادثه شاهد تلفات انسانی نبوده‌ایم. علاوه بر این تصریح شده  که این حادثه تنها به اتاق مدیر آسیب رسانده است و سایر بخش‌های این مرکز از آسیب مصون مانده‌اند. اداره دفاع مدنی تصریح کرده که دلایل این آتش‌سوزی از سوی مسئولان جنایی استان مشخص شده است.

علاوه بر این الجزیره به نقل از رسانه‌های عراق از آتش‌سوزی در یک کشتی عراقی در آب‌های خلیج‌فارس خبر داده است. همچنین گفته می‌شود 9 خدمه این کشتی در این آتش‌سوزی جان باخته‌اند. برخی از رسانه‌ها نیز تنها از جان باختن 5 خدمه خبر داده‌اند که در بین آن‌ها افراد غیر عراقی نیز بوده‌اند. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت این آتش‌سوزی انتشار نیافته است.

شركت بنادر عراق در استان بصره نیز از وجود هرگونه آتش‌سوزی در کشتی‌های عراقی یا غیر عراقی در خلیج‌فارس اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

انتهای پیام
captcha