وبينار «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می‌شود
کد خبر: 3985049
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
با حضور بانوان اندیشمند لبنانی؛

وبينار «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می‌شود

وبينار تخصصی «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» با معرفی کتاب بانوی اول روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

وبينار «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می‌شودبه گزارش ايكنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، نشست تخصصی با عنوان «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» با معرفی کتاب بانوی اول را فردا، 29 تیرماه به زبان‌های فارسی و عربی برگزار می‌کند.

در این نشست، خانم رزان برکات، استاد فقه و اصول و عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی و خانم امیره برغل، پژوهشگر حوزه علوم اسلامی از لبنان و محمد تقی موحدی، محقق و نویسنده کتاب بانوی اول (روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام‌المؤمنین حضرت خدیجه(س) سخنرانی خواهند داشت.

زهرا سلامی، استاد حوزه و دانشگاه، دبیر علمی این نشست از سوی اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان است و برنامه در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار می‌شود و هم‌زمان از صفحه اینستاگرام معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پخش خواهد شد.

بنابر اعلام این خبر، این نشست تخصصی سه‌شنبه، 29 تیرماه ساعت 11 تا 13 به وقت تهران از طریق پایگاه اینترنتی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به نشانی  https://instagram.com/iranian.women?utm_medium=copy_link در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha