مدیر کل بهزیستی استان قم گفت: اداره کل بهزییستی استان قم همزمان با عید سعید قربان آماده جمعآوری نذورات و کمکهای مردم نیکوکار جهت توزیع بین نیازمندان میباشد. 
به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی استان قم، مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به اهمیت قربانی کردن و اطعام نمودن در دین مبین اسلام و توصیه معصومین (س) به کمک به نیازمندان و مستمندان اظهار کرد: این اداره کل همچون سنوات گذشته به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران ارجمند و نیازمندان واقعی آماده جمع آوری کمکهای مردمی ، نذورات ، گوسفند زنده و گوشت قربانی با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان است .
وی افزود: هموطنان نوع دوست و نیکوکار در روز عید سعید قربان میتوانند همانند سالهای گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را علاوه بر تحویل به پایگاه مرکزی بهزیستی واقع در آسایشگاه معلولین و سالمندان شهید فیاض بخش – میدان شهید محلاتی، از طریق مراکز بهزیستی ، پایگاه های ثابت و سیار بهزیستی و یا تماس با شماره همراه ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵به دست نیازمندان برسانند همچنین برای پرداخت آسان و نقدی مبالغ اهدائی شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکتهای مردمی بهزیستی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام