جودوکار سودانی از رویارویی با رقیب صهیونیست در المپیک انصراف داد
کد خبر: 3986486
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

جودوکار سودانی از رویارویی با رقیب صهیونیست در المپیک انصراف داد

محمد عبدالرسول، جودوکار سودانی برای روبه‌رو نشدن با نماینده رژیم‌ صهیونیستی در بازی‌های المپیک توکیو از حضور در مسابقات وزن منهای ۷۳ کیلوگرم انصراف داد.

جودوکار سودانی از رویارویی با رقیب صهیونیست در المپیک انصراف داد

به گزارش ایکنا به نقل از رای الیوم، یک بازیکن سودانی هم از مسابقات جودو در المپیک توکیو انصراف داد تا از مصاف با رقیب صهیونیستی خود جلوگیری کند.
به گزارش تارنمای روزنامه تایمز اسرائیل امروز، محمد عبدالرسول، بازیکن سودانی از مسابقات جودو المپیک انصراف داد تا در دور سوم با تهار بوتبول، جودوکار صهیونیست روبه‌رو نشود با وجود اینکه او وزن خود را برای حضور در وزن منهای 73 کیلوگرم مردان کم کرده بود.
دو روز پیش نیز فتحی نورین، جودوکار الجزایری از رویارویی با عبدالرسول انصراف داد تا در دور بعد از رویارویی احتمالی خود با بوتبول جلوگیری کند.
جودوکار معروف الجزایری برای ابراز مخالفتش با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، پس از اینکه در قرعه‌کشی دور دوم رقابت‌های جودو با حریف صهیونیستی خود در یک جدول قرار گرفت، رسماً از بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ انصراف داد.
عمار بن یخلف مربی تیم ملی جودو الجزایر گفته بود که این تیم با هدف ابراز مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل و حمایت از مسئله فلسطین از این دور از بازی‌‌های المپیک انصراف داد.

انتهای پیام
captcha