مطالبه ۲۲۰ میلیارد ریالی کتابفروشان پرداخت شد
کد خبر: 3986496
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

مطالبه ۲۲۰ میلیارد ریالی کتابفروشان پرداخت شد

مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران تسویه و پرداخت شد.

مطالبه ۲۲۰ میلیارد ریالی کتابفروشان پرداخت شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسویه و پرداخت شد.

در این طرح که با مشارکت و استقبال ۸۸۷ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور برگزار شد، ۵۶۱ هزار و ۸۹۳ نسخه کتاب به ارزش ۲۲۰میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۵۴۹ ریال به فروش رسید.

طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» از ۱۷ خردادماه آغاز به کار کرد و با توجه به استقبال عمومی از آن و مطالبه کتابفروشان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر افزایش اعتبار و مدت زمان اجرای طرح، تا ۲۵ خردادماه ادامه پیدا کرد.

یادآور می‌شود؛ ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از سه‌شنبه بیست و نهم تیر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتابفروشی‌ها در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها(طرح‌های فصلی فروش کتاب) اقدام کنند. این دوره از طرح‌های فصلی از نهم مرداد آغاز می‌شود و تا پانزدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام
captcha