توزیع نسخه‌‌های قرآن و کتب اسلامی در دانشگاه کومور
کد خبر: 3988021
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

توزیع نسخه‌‌های قرآن و کتب اسلامی در دانشگاه کومور

انجمن احیای میراث اسلامی کویت صدها جلد کتب اسلامی و نسخه‌هایی از قرآن کریم را در راستای آنچه تلاش برای گسترش میانه‌روی و مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم خوانده است به جمهوری کومور فرستاد و در آنجا طی مراسم توزیع شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الانباء، انجمن احیای میراث اسلامی کویت در چارچوب تلاش‌های مستمر خود برای گسترش اعتدال و مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم و ​​با همکاری نهادهای معتبر اسلامی در سراسر جهان، مقدار زیادی کتب اسلامی و قرآن را بین قضات شرع، دانش‌آموزان، مبلغان و مقامات جمهوری کومور توزیع کرد.

دانشکده امام شافعی در دانشگاه جمهوری کومور به دستور مقامات و تحت نظارت وزارت اوقاف و امور اسلامی این کشور مراسمی را به منظور توزیع کتب اسلامی و نسخه‌های قرآن میان دانشجویان و قضات برگزار کرد.

محمد حسین جمل اللیل، وزیر امور اسلامی جمهوری کومور و شیخ عبدالحکیم محمد شاکر، رئیس انجمن خیریه اسلامی و جمعی از فرهیختگان و دانشجویان این کشور در مراسم حضور داشتند.

وزارت امور اسلامی جمهوری کومور پیش‌تر این میزان کتب دینی را از انجمن احیای میراث اسلامی کویت تحویل گرفته بود و در مراسم مذکور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا توزیع شد.

محمد حسین جمل اللیل، وزیر امور اسلامی جمهوری کومور در این مراسم از دولت و ملت کویت و به خصوص انجمن احیای میراث اسلامی این کشور در حمایت از فعالیت‌های وزارت امور اسلامی جمهوری کومور و اهداف کلی آن در گسترش میانه‌روی و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha