برگزاری نمایشگاه مجازی زندگینامه آیت‌الله تسخیری در بمبئی
کد خبر: 3988894
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

برگزاری نمایشگاه مجازی زندگینامه آیت‌الله تسخیری در بمبئی

به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله تسخیری، خانه فرهنگ کشورمان در بمبئی به برگزاری نمایشگاه سه بُعدی مجازی تصاویر و پوسترهای آن عالم ربانی اقدام کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله تسخیری گفت: مرحوم آیت‌الله تسخیری، مشاور عالی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود که خدمات بی‌نظیری را به انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه بین‌الملل انجام دادند.

وی افزود: بنده افتخار شاگردی آن استاد فرزانه را داشتم که از وی دروس علمی و عملی بسیاری را آموختم. آن مرحوم در کشورهای مختلف نامی آشنا بود که همچون ستاره‌ای تابناک قلوب مسلمین را منور می‌کرد.

آشوری اظهار کرد: آیت‌الله تسخیری در حیات طیبه خود استاد دانشگاه و حوزه‌های علمی بودند و در حدود 50 اثر علمی و 350 مقاله از ایشان به یادگار مانده است که همگی مورد استفاده پژوهشگران و اندیشمندان قرار گرفته است.

وابسته فرهنگی کشورمان در بمبئی گفت: به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله تسخیری، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی هندوستان به برگزاری نمایشگاه سه بُعدی مجازی شامل تصاویر و پوسترهای آن عالم ربانی اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه در فضای مجازی مختلف بارگذاری شد و مورد استقبال علاقه‌مندان و دوستداران اهل بیت(ع) قرار گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌برداری از این نمایشگاه به آدرس https://www.artsteps.com/embed/610a656f30a0862b508a1304/560/315  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha