اضافه شدن دو رشته جدید به مسابقات بین‌المللی قرآن مصر
کد خبر: 3989181
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

اضافه شدن دو رشته جدید به مسابقات بین‌المللی قرآن مصر

وزیر اوقاف مصر از اضافه شدن دو رشته جدید به بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن و تفسیر این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، دیروز شنبه 16 مرداد اعلام کرد که دو رشته جدید به رشته‌های مسابقه بین‌المللی قرآن کریم که قرار است دسامبر 2021 برگزار شود، اضافه شده است.
 
وی در دیدار با امامان جماعت و بانوان مبلّغ شرکت‌کننده در آکادمی آموزش امامان جماعت و واعظان مصر وابسته به وزارت اوقاف این کشور، از اضافه شدن این دو رشته جدید خبر داد.
 
وزیر اوقاف مصر بیان داشت که این دو رشته جدید عبارتند از «حفظ قرآن کریم به همراه تفسیر آن برای امامان جماعت» که جایزه آن 50 هزار پوند مصری بوده و «حفظ قرآن کریم همراه با تفسیر برای بانوان مبلّغ» که جایزه آن نیز 50 هزار پوند مصری است.

مختار جمعه از امامان جماعت و بانوان مبلّغ که تمایل به شرکت در این مسابقات دارند درخواست کرد که تا 15 اکتبر 2021 (24 مرداد) مشخصات خود را به مدیریت مسابقات ارسال کنند.
 
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مصر از ۱۱ الی ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۰ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰) در قاهره برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان خارجی از طریق دعوت‌نامه‌های رسمی که از سوی وزارت اوقاف و وزارت خارجه مصر برای مراکز دینی کشورها ارسال می‌شود، به این مسابقات دعوت خواهند شد.
انتهای پیام
captcha