به اهدای مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین از ۳۲۶ بیمار بی بضاعت مبتلا به سرطان مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز حمایت شد. 
به گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین ورهرام، مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز امروز، 18 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: به یاری خیرین عرصه سلامت و کمک مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در تیر امسال، بیماران بیبضاعت در زمینه تأمین هزینههای درمان و دارو مورد حمایت قرار گرفتهاند.
وی با قدردانی از نیت خیرخواهانه نیکوکاران عرصه سلامت، افزود: حمایتهای مستمر نیکوکاران موجب ارتقای سلامت و بهبود وضعیت بیماران مبتلا به سرطان میشود و تأمین هزینههای درمان بیماران بدون حمایت این افراد نیکاندیش میسر نخواهد شد.
ورهرام اضافه کرد: نیکوکاران میتوانند با مراجعه حضوری به واحد مددکاری مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر یا واریز کمکهای نقدی به شماره حساب بانک صادرات ۰۱۱۰۶۱۶۴۶۹۰۰۵ و شماره کارت ۸۵۶۳ ۹۰۳۸ ۶۹۱۹ ۶۰۳۷ نزد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مشارکت کنند.
انتهای پیام