هشدار کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه زندانیان فلسطینی
کد خبر: 3996172
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

هشدار کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه زندانیان فلسطینی

کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین در نشستی اضطراری که صبح امروز در شهر غزه برگزار شد، ضمن ستایش اقدام قهرمانان فلسطینی در زندان جلبوع، هشدار دادند هرگونه اقدامی علیه این افراد و زندانیان باقی مانده در زندان‌ها با پاسخ سخت مواجه خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطین در نشستی اضطراری که صبح امروز در شهر غزه برگزار شد، پیامدهای حمله دیوانه‌وار صهیونیست‌ها به اسرای فلسطینی را مورد بحث قرار داد. این اقدامات پس از اقدام افسانه‌ای شش اسیر فلسطینی در شکستن حصار زندان جلبوع، یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های اسرائیل شدت گرفته است.

این کمیته نخست اقدام این اسرای قهرمان را ستود و آن را ضربه‌ای دردناک به سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی توصیف کرد، علاوه بر این، واقعه را دلیلی روشن بر برتری اراده و عزم بر اقدامات دشمن و اهمیت آن در راه مقابله با ظلم و ستم خواند؛ و در ادامه به دشمن صهیونیستی هشدار داد که هرگونه آسیبی به این قهرمانان و زندانیانی که در زندان هستند، با پاسخ محکم مقاومت مواجه خواهد شد.

کمیته پیگیری همچنین دشمن صهیونیستی را مسئول جان زندانیان دانست و تأکید کرد که ما هیچ تلاشی برای دفاع از جان این زندانیان، مانند مسئله قدس و آوارگان دریغ نخواهد کرد.

همچنین از تمام مردم خواسته شده است تا تمام تلاش خود را بر سردرگمی دشمن و تضمین موفقیت قهرمانان مبذول دارند و اقدامات دشمن و حملات علیه آن‌ها را افشا کنند.

این کمیته در پایان از مصر خواسته است تا با مداخله فوری، اقدامات صهیونیست‌ها علیه اسیران را متوقف کند، در غیر این صورت باید منتظر انفجار وضعیت در منطقه بود.

انتهای پیام
captcha