اثر منبت‌کاری هنرمند ملایری رونمایی شد
کد خبر: 3996312
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
برای حضور در نمایشگاه اکسپو دبی؛

اثر منبت‌کاری هنرمند ملایری رونمایی شد

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر گفت: از اثر هنرمند منبت‌کار ملایری برای حضور در نمایشگاه اکسپو دبی رونمایی شد.

رونمائی از اثر منبت‌ شده هنرمند ملایرییدالله کریمی، رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از رونمایی یک اثر منبت کاری شده در ملایر خبر داد و بیان کرد: این اثر برای حضور در نمایشگاه اکسپو دبی طراحی و آماده شده است.

وی افزود: این اثر تمثال یک عقاب و نماد قدرت است، هدف از نمایش و ارائه آن در نمایشگاه اکسپو دبی معرفی قدرت هنرمندان ایرانی به‌ویژه هنرمندان شهر جهانی منبت به منظر جهانیان و یکی دیگر از دلایل انتخاب این اثر علاقه‌مندی اعراب به عقاب است.

کریمی گفت: وزن این اثر که از چوب راش ساخته شده؛ ۱۵ کیلوگرم و از سوی دو تن از استادکاران منبت در ملایر به نام‌های حبیب‌الله و احمد محبی‌نیا است که طی مدت دو ماه ساخته شده است.

وی در رابطه با حضور صنعت مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو دبی توضیح داد: این نمایشگاه به‌مدت یک هفته با تبلیغات تلویزیونی مبل ملایر حضور خواهد داشت و همزمان در کشورهای عربی حوزه خلیج تبلیغاتی برای ارائه هنر منبت‌کاران ملایری خواهد داشت.

کریمی افزود: همچنان که با اتکا به خداوند متعال و با همت هنرمندان این صنعت توانست برند شهر جهانی را کسب کند بازار جهانی این صنعت را نیز از آن شهرمان خواهیم کرد.

وی از تهیه و تدوین تیزر مبل و منبت ملایر به زبان انگلیسی ‌و زیرنویس عربی برای پخش در کشورهای عربی و نمایشگاه اکسپو خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه هر پنج سال یک بار با حضور ۱۹۰ کشور دنیا برگزار می‌شود که به آن المپیک اقتصادی جهان گفته می‌شود و تنها برندهای بزرگ دنیا می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

کریمی در پایان یادآور شد: ملایر نیز با توجه به اینکه دارای برند جهانی مبل و منبت است توانسته در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

انتهای پیام
captcha