توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران
کد خبر: 4000676
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷
با مشارکت مؤسسه خیریه طرح هم نمک انجام شد؛

توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران

سرپرست کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران گفت: همزمان با اربعین حسینی ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان با مشارکت مؤسسه خیریه طرح هم نمک میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

ارسالی/ توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کامل فیروزمرنی، سرپرست کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران با اعلام توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم میان خانواده‌های تحت حمایت این اداره، گفت: این اقدام به مناسبت اربعین حسینی و با مشارکت مؤسسه خیریه طرح هم نمک در قالب طرح اطعام حسینی انجام شد.

سرپرست کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران افزود: این تعداد غذای گرم میان ۵۰۰ خانواده تحت حمایت این اداره توزیع شد.

فیروزمرنی بیان کرد: طرح هم‌نمک از آذرماه ۱۳۹۷ با هدف جمع آوری غذای مازاد مراسم‌ها و مجالس و توزیع میان نیازمندان راه اندازی شد و در حال حاضر در زمینه‌های مختلف همچون آزادسازی زندانیان، کمک به مناطق محروم، عملیات عمرانی‌ و مشارکت در مقابله با بحران‌های کشوری و بلایای طبیعی فعالیت می‌کند.

سرپرست کمیته امداد مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: از ابتدای ماه محرم با برپایی دو آشپزخانه در مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران ۱۷۷ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت زمان ۷۸۲ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است. در مجموع تاکنون برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی، خیران، نهاد‌ها و مراکز نیکوکاری تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان کمک کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha