فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز منتشر شد + پوستر
کد خبر: 4000818
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز منتشر شد + پوستر

شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با انتشار فراخوان عمومی به موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی» خواهد پرداخت.

به گزارش ایکنا، به موجب این فراخوان، شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، از استادان، قاریان، حافظان، اصحاب هنر‌های آوایی دینی، تولیدکنندگان برنامه‌های قرآنی و عموم افراد خوش‌فکر و اهل ذوق دعوت کرده است تا پیشنهادات، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه خود در زمینه تولید و پخش آثار صوتی و تصویری تلاوت قرآن و سایر نغمه‌های دینی شامل دعا، اذان، تواشیح، ابتهال و مناجات فارسی، که ضمن حفظ شأن و جایگاه این نغمات الهی، بتواند منجر به جلب نظر و اقبال بیش از پیش مخاطبان صدا و سیما و فضای مجازی شود، ارائه کند.

این پیشنهادات به صورت «ایده» یا «طرح» قابل ارائه است و می‌تواند ناظر به قالب‌های برنامه‌سازی، دکور و صحنه اجرا، نورپردازی، تصویرگذاری، صدابرداری، سبک اجرا و ارائه، و موضوعات محتوایی و شکلی دیگر باشد.

علاقه‌مندان باید ایده (فرم ارسال ایده) یا طرح (فرم ارسال طرح) مد نظر خود را در فرم‌های مربوط تکمیل و حداکثر تا پایان آبان ۱۴۰۰ از طریق یکی از پیام‌رسان‌ها به شماره ۰۹۱۲۱۰۸۳۶۲۶ ارسال کنند.

شماره تماس ۵ ـ ۸۸۴۹۳۸۱۳ ـ ۰۲۱ نیز در ساعات اداری جهت پاسخ‌گویی به سؤالات شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.
 
پس از ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های واصله از سوی داوران متخصص قرآنی و رسانه‌ای، از برگزیدگان در اختتامیه شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم تجلیل می‌شود و این ایده‌ها جهت بهره‌برداری و برنامه‌سازی در اختیار رسانه ملی قرار خواهد گرفت.
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی شورای عالی قرآن به نشانی http://quranshora.ir مراجعه کنند.
 
فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم اعلام شد
 
انتهای پیام
captcha