انتشار تیزر نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن
کد خبر: 4008357
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

انتشار تیزر نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن

تیزر شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم که به همت شورای عالی قرآن برگزار می‌شود، منتشر شد.

نشست تخصصی استادان قرآنیبه گزارش ایکنا، تیزر شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم که از سوی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود، منتشر شد.

فراخوان عمومی این نشست اوایل مهرماه امسال از سوی شورای عالی قرآن و با موضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی»، منتشر شد. در این فراخوان شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن، از استادان، قاریان، حافظان، اصحاب هنر‌های آوایی دینی، تولیدکنندگان برنامه‌های قرآنی و عموم افراد خوش‌فکر و اهل ذوق دعوت کرده است تا پیشنهادات، ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه خود در زمینه تولید و پخش آثار صوتی و تصویری تلاوت قرآن و سایر نغمه‌های دینی شامل دعا، اذان، تواشیح، ابتهال و مناجات فارسی، که ضمن حفظ شأن و جایگاه این نغمات الهی، بتواند منجر به جلب نظر و اقبال بیش از پیش مخاطبان صدا و سیما و فضای مجازی شود، ارائه کند.

این پیشنهادات به صورت «ایده» یا «طرح» قابل ارائه است و می‌تواند ناظر به قالب‌های برنامه‌سازی، دکور و صحنه اجرا، نورپردازی، تصویرگذاری، صدابرداری، سبک اجرا و ارائه، و موضوعات محتوایی و شکلی دیگر باشد.

علاقه‌مندان باید ایده (فرم ارسال ایده) یا طرح (فرم ارسال طرح) مد نظر خود را در فرم‌های مربوط تکمیل و حداکثر تا پایان آبان ۱۴۰۰ از طریق یکی از پیام‌رسان‌ها به شماره ۰۹۱۲۱۰۸۳۶۲۶ ارسال کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha