جشنواره تلاوت‌های مجلسی در ایستگاه تهران، خوزستان و کرمان
کد خبر: 4000975
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵

جشنواره تلاوت‌های مجلسی در ایستگاه تهران، خوزستان و کرمان

مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان‌های تهران، خوزستان و کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در استان‌های تهران، خوزستان و کرمان جمعه، نهم‌مهرماه، برگزار می‌شود. طی این جشنواره نمایندگان هر استان برای کسب سهمیه ملی با هم رقابت می‌کنند.

مرحله مقدماتی استان تهران با حضور محمدرضا برقعی، در حسینیه علمدار کربلا (میثاق القرآن) تهران برپا می‌شود. همچنین مرحله استانی خوزستان در شهرستان شادگان با حضور مهدی سعادتی‌کیا، رتبه دوم منتخب مردمی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و در استان کرمان، شهر رفسنجان با حضور یوسف جعفرزاده، رتبه دوم منتخب مردمی چهاردهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی، جمعه نهم مهرماه برگزار خواهد شد.

جشنواره تلاوت‌های مجلسی این مزیت ویژه را به همراه دارد که جلسات استادان و زحمتکشان عرصه قرآنی را معرفی کند. مدرسانی که سال‌ها در عرصه آموزش قرآن زحمات بسیاری را متحمل شده و شاید در دوران حیات خود هیچ نامی از آن‌ها در هیچ جایی از سرزمین پهناور ایران مشاهده نشود.

این مسابقات با حضور جمعی از نخبگان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، این جشنواره طی روز‌های آتی در دیگر استان‌ها نیز برگزار می‌شود و اواخر آبان‌ماه شاهد برپایی مرحله کشوری آن خواهیم بود. با پایان یافتن بخش تلاوت، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، فراخوان‌های دیگری از این جشنواره در دیگر رشته‌ها منتشر می‌شود.
انتهای پیام
captcha