نهمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم برگزار شد
کد خبر: 4001455
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

نهمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم برگزار شد

نهمین جلسه ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم برگزار شد که از نظر کارشناسان جلسه، هیچ کدام از تلاوت‌های اجرا شده نتوانست نصاب لازم را کسب کند؛ در نتیجه این جلسه بدون تعیین قاری منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، نهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه ۷ مهرماه از ساعت ۱۸:۴۵ تا ٢١ به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه ارتقا که با دبیری محمودرضا بیژنی‌اول قاری ممتاز کشورمان همراه بود، احمد ابوالقاسمی و کریم دولتی از استادان و داوران بین المللی به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

طه کبیری و رمضان خلیلی از تهران به صورت حضوری و حسین خسروی از یزد با پخش تلاوت تصویری، قاریانی بودند که هرسه نفر آیات ۱۹۰ تا ۱۹۵ سوره آل‌عمران را از حفظ تلاوت کردند.

پایان بخش این جلسه، قرائت دعای ختم قرآن توسط نائبعلی عبداللهی قاری ممتاز تهرانی بود.

براساس این گزارش، از نظر کارشناسان جلسه، هیچ کدام از تلاوت‌های اجرا شده نتوانست نصاب لازم را کسب کند؛ در نتیجه این جلسه بدون تعیین قاری منتخب به کار خود پایان داد.

لازم به توضیح است، سیزدهمین دوره جلسات ارتقاء شورای عالی قرآن، روز‌های چهارشنبه به صورت هفته در میان، بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود و فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگزاری می‌گردد.
انتهای پیام
captcha