کتاب صوتی «ذکر مبارک» منتشر شد + فیلم
کد خبر: 4002335
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

کتاب صوتی «ذکر مبارک» منتشر شد + فیلم

کتاب صوتی ذکر مبارک از سوی گروه قرآن و عترت منهاج دانشگاه فرهنگیان تولید شد.

به گزارش ایکنا، گروه قرآن و عترت منهاج دانشگاه فرهنگیان با همکاری مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالثقلین اقدام به تولید کتاب صوتی ذکر مبارک کرده‌اند که قسمتی از آن تقدیم مخاطبان ایکنا می‌شود.

دست‌اندرکاران این اثر در بخش ترجمه مهدیه داودی، بخش تفسیر فاطمه عسکری و زینب یوسفی، بخش پیام‌ها حدیثه‌سادات میرهادی و فاطمه جعفری، اعلام‌ها فاطمه عسکری، مسئول هماهنگی فاطمه پاک‌نیت و میکس صدا و تصویر زهرا لیراوی بودند.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از تمام بخش‌های این کتاب صوتی می‌توانند به نشانی https://instagram.com/menhaj_group.ir در شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنند. همچنین دانشجومعلمانی که تمایل به شرکت در طرح تفسیرخوانی ذکر مبارک دارند می‌توانند از این محتوا استفاده کنند.

یادآور می‌شود، طرح تفسیرخوانی ذکر مبارک از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس‌های شهید رجایی فارس، امام جعفر صادق(ع) ایلام و بجنورد، شهید‌ بنت‌الهدی‌ صدر بوشهر، زینب‌ کبری(س) اراک، شهید ‌باهنر کرمان، فارس و مرکز سلمان فارسی ‌شیراز و علامه طباطبایی ارومیه دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود و منبع آن کتاب ذکر مبارک شامل خلاصه‌ای کامل از تمام تفاسیر موجود است.

محتوای این مسابقه، مطالعه ۱۰ صفحه از کتاب ذکر مبارک در هر ماه است و علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۲۲۴۸۷۱۲ در پیام‌رسان واتساپ تماس بگیرند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha