آغاز نهمین مرحله طرح تفسیر ذکر مبارک
کد خبر: 4032699
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

آغاز نهمین مرحله طرح تفسیر ذکر مبارک

طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک که از سوی کانون‌های قرآن و عترت چندین پردیس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود وارد نهمین مرحله خود شد.

ذکر مبارکبه گزارش ایکنا، طرح تفسیرخوانی ماهانه ذکر مبارک وارد نهمین مرحله خود شد، این طرح از سوی کانون‌های قرآن و عترت پردیس‌های شهید رجایی فارس، امام جعفر صادق(ع) ایلام، زینب‌ کبری(س) اراک، شهید ‌باهنر کرمان و فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

کتاب ذکر مبارک که منبع این مسابقه محسوب می‌شود خلاصه‌ای کامل از تمام تفاسیر موجود است و در هر ماه نیز ۱۰ صفحه از این کتاب به عنوان محتوای مسابقه تعیین می‌شود که در این مرحله از صفحه 81 تا 90 تعیین شده است.

آزمون این مرحله حاوی ۱۶ سؤال شامل ۱۰ سؤال مربوط به تفسیر، ۵ سؤال مربوط به واژگان و ۱ سؤال مربوط به تحلیل است.

این آزمون ششم اسفندماه از ساعت 15 تا 18 به مدت 20 دقیقه برگزار خواهد شد و تا 24 بهمن‌ماه مهلت ثبت نام تعیین شده است.

این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه‌ فرهنگیان در سراسر کشور است و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌‌توانند با شماره 09172248712 در واتساپ و شناسه alireza_a123 در ایتا تماس بگیرند. به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا می‌شود.

کتاب صوتی ذکر مبارک نیز در کانال‌های قرآن و عترت عضو طرح به نشانی‌های https://eitaa.com/shrshqc کانون قرآن شهید رجایی فارس، https://chat.whatsapp.com/Gp0mHkpQzQUIxuEAIH4IS امام جعفر صادق(ع) ایلام، https://t.me/farhangi_zka زینب‌ کبری(س) اراک، https://chat.whatsapp.com/GUumuk9nEkpJ4qmN1tj42 شهید‌ باهنر کرمان،  https://chat.whatsapp.com/BMSEilj95JDB9ftFXbIoRw شهید‌ باهنر فارس و https://t.me/saghalain_cfu امام جعفر صادق(ع) بجنورد بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha