آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی قرآنی در اهواز
کد خبر: 4004328
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی قرآنی در اهواز

دوره مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی کودک و پیش دبستانی قرآنی با تدریس مهدی فاضلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهل و نهمین دوره مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی کودک و پیش‌دبستانی قرآنی در اهواز با تدریس مهدی فاضلی، نویسنده، کارشناس تکنولوژی آموزشی و ارشد روان‌شناسی، دارنده رتبه اول جشنواره ملی شیوه‌های نوین آموزش قرآن و نماز به کودکان برگزار می‌شود.
 
بنابر گفته مهدی فاضلی «این دوره با توجه به بازگشت روال عادی به استان‌ها، به صورت حضوری از سوی مؤسسه امام رضا(ع) در اهواز ویژه مربیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا دارای سابقه آموزش کودک، و مادران علاقه‌مند برپا می‌شود.»
 
این دوره در سطح مقدماتی و تکمیلی با تلفیقی متفاوت، جذاب و آسان با روش‌های بازی درمانی، قصه‌گویی و خلاقیت و براساس محور نگاه ترکیبی از روانشناسی مثبت‌گرا و تکنولوژی آموزشی برگزار خواهد شد.
 
محتوای مرحله مقدماتی مربیان و مادران با آموزش الفبای یک‌دقیقه‌ای، شهر نماز، حفظ قرآن با بازی، آیات موضوعی با اشاره رفتاری، روخوانی با رنگ‌آمیزی و اشاره، قصه‌گویی است.
 
زنگ دوستی، کودک قانونمند، والد مسئول، روش‌های مقابله با بدرفتاری و کودک باهوش از جمله سرفصل‌های مرحله تکمیلی این دوره است.

اما جامعه مخاطب این دوره در مرحله پیشرفته با مهارت زندگی کودک آشنا می‌شوند. دوره تربیت مربی کودک و پیش‌دبستانی طی چهار روز برگزار خواهد شد و در کنار آن شرکت‌کنندگان به منظور دوره کارورزی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های خود را ارسال کرده تا در مجموع حد نصاب نمره لازم را کسب کنند و گواهینامه برای آنها صادر شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از برگزاری سایر دوره‌های مشابه می‌تواند با شماره 09127002696 تماس بگیرند یا اینجا را کلیک کنند.
 
همچنین مؤسسه امام رضا(ع) در اهواز، کیانپارس، خیابان یک شرقی، حسینیه امام رضا(ع) قرار دارد. 
انتهای پیام
captcha