ثبت‌نام دوره مجازی تربیت معلم قرآن از سوی دانشگاه قم آغاز شد
کد خبر: 4004595
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

ثبت‌نام دوره مجازی تربیت معلم قرآن از سوی دانشگاه قم آغاز شد

ثبت‌نام چهل و هشتمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه قم آغاز شد.

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام چهل و هشتمین دوره تربیت معلم قرآن کریم دانشگاه قم از سوی گروه فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه قم آغاز شد.

این دوره ویژه بانوان و آقایان با اعطای گواهینامه معتبر به صورت مجازی و آنلاین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18 تا 19:30 به مدت هفت هفته متوالی برگزار می‌شود.

از عناوین دروسی که در این دوره تدریس می‌شود می‌توان به تجوید نظری، تجوید عملی، صوت و لحن، روش تدریس و ترجمه و مفاهیم اشاره کرد. برگزاری کلاس‌ها از طریق نرم‌افزار Adobe connect و از طریق لینک webinar.qom.ac.ir/qorani انجام می‌شود.

از شرایط شرکت در دوره می‌توان به داشتن حداقل معدل 15 در امتحانات پایانی، آشنایی با روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و نداشتن بیش از یک جلسه غیبت  در هر درس اشاره کرد.

کلاس‌ها از شنبه، اول آبان‌ماه آغاز می‌شوند و در روز شنبه، 17 آذرماه نیز به پایان می‌‌رسد، 30 مهرماه نیز آخرین مهلت ثبت‌نام در آن در نظر گرفته شده است، امتحانات نیز از 20 تا 24 آذرماه برگزار می‌شود.

شرکت عموم در این دوره آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه ‌ http://qom.polink.ir/Registering/RegisteringForm/60 یا شماره 32103424 با پیش شماره 025 اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha