مقام یمنی: سقوط پروژه صهیونیستی با قدرت مقاومت آغاز شده است
کد خبر: 4005461
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

مقام یمنی: سقوط پروژه صهیونیستی با قدرت مقاومت آغاز شده است

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعاء با اشاره به گسترش موج آزادسازی مناطق در اشغال ائتلاف سعودی و مزدورانش گفت: سقوط پروژه صهیونیستی با ضربات قوی محور مقاومت آغاز شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از کانال تلگرامی المسیره، نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: سقوط پروژه صهیونیستی با ضربات قوی مقاومت آغاز شده است.

عبدالعزیز بن حبتور طی نطقی به مناسبت پنجاه و هشتمین سالروز انقلاب 14 اکتبر تأکید کرد: سقوط پروژه صهیونیستی به دلیل ضربات و قدرت محور مقاومت آغاز شده است.

وی تاکید کرد: مزدورانی که در پایتخت‌های بیگانگان به‌سر می‌برند، در پروژه صهیونیستی برای تجزیه یمن و منطقه دست دارند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن همچنین پیروزی‌های اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آزادسازی تعدادی از شهرها و مناطق یمن را تبریک گفت.

در همین حال احمد الرهوی، عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز طی نطقی به همین مناسبت تأکید کرد: منتظر ضجه زدن ائتلاف آمریکایی ـ‌ سعودی باشید، در حالی که موج آزادسازی‌ها هر روز مناطق و شهرهای جدیدی را در یمن در برمی‌گیرد.

او با اشاره به اینکه انگلیس از طریق ارائه طرح‌های تجزیه‌طلبانه و بسیار خطرناک برای جنوب یمن در صدد فتنه‌انگیزی است، گفت: در سالروز انقلاب استقلال یمن از استعمار انگلیس ارزش جانفشانی‌هایی که برای دفاع از استقلال یمن صورت گرفته است، نمود پیدا می‌کند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در پایان تأکید کرد: ما با برادرانمان در حزب‌الله لبنان نیز در مقابله با فتنه‌گرانی که به نفع دشمن آمریکایی و صهیونیستی کار می‌کنند، اعلام همبستگی می‌کنیم.

طی روزهای اخیر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پیشروی‌های خوبی در استان مأرب دست یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha