برپایی کارگاه‌هایی با موضوع ابعاد وجودی حضرت محمد(ص) از سوی بیت‌الزهرا(س)
کد خبر: 4007948
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

برپایی کارگاه‌هایی با موضوع ابعاد وجودی حضرت محمد(ص) از سوی بیت‌الزهرا(س)

‌کارگاه‌های «شناخت خاندان پیامبر اکرم(ص) و ولی فقیه»، «الگوهای رفتاری پیامبراکرم(ص) با جوانان»، «فضایل پیامبر اکرم(ص) و اتحاد مسلمین» در دهه وحدت از سوی بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار شد.

فضه اسماعیلی، مسئول اجرایی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) آران و بیدگل در گفت‌وگو با ایکنا، به تشریح برنامه‌های این مؤسسه در ایام دهه وحدت پرداخت و گفت: جشن امامت امام زمان(عج) با عنوان یلدای انتظار و مسابقه‌ای با همین نام به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: ساخت کلیپ و آثار دیجیتالی دیگر با موضوع امام زمان(عج)، ارسال عکس با سربند ویژه امام زمان(عج)، اهدای جوایز برندگان مراسم میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) و توزیع بسته‌های فرهنگی به‌مناسبت بیعت با امام زمان(عج) در پایگاه بسیج و مدارس صورت گرفت.

اسماعیلی عنوان کرد: قرائت زیارتنامه پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن میلاد و مولودی‌خوانی و برپایی کارگاه فضایل پیامبر اکرم(ص) و اتحاد مسلمین از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در این ایام بود. ‌برنامه افتتاحیه کلاس‌های نونهالان نیز با عنوان بیعت نونهالان با امام زمان(عج) با حضور نونهالان، مسئولان و مربیان مرکز برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مجازی این مؤسسه، بیان کرد: چله قرائت قرآن کریم، چله زیارت عاشورا ویژه شهدا، ختم 14000 صلوات، چله حدیث کساء در گروه‌ها و کانال‌های مؤسسه بیت‌الزهرا(س) برگزار شد.

اسماعیلی همچنین از برگزاری کارگاه با موضوع شناخت خاندان پیامبر اکرم(ص) و ولی فقیه خبر داد و گفت: فرازی از وصیتنامه پاسدار شهید حسین مبینی نیز در این کارگاه قرائت شد. کارگاه الگوهای رفتاری پیامبراکرم(ص) با جوانان نیز کارگاه دیگری است که از سوی این مؤسسه برپا شد.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اصفهان، آران و بیدگل، خیابان شهدا، معراج ۷ واقع شده است.

انتهای پیام
captcha