فعالیت‌های خیریه دارالقرآن شمیم معرفت در مهر ۱۴۰۰
کد خبر: 4008079
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

فعالیت‌های خیریه دارالقرآن شمیم معرفت در مهر ۱۴۰۰

دارالقرآن شمیم معرفت در اصفهان در کنار فعالیت‌های قرآنی خود با کمک خیران به انجام فعالیت‌های خیریه نیز اهتمام دارد.

دارالقرآن شمیم معرفتبه گزارش ایکنا، دارالقرآن شمیم معرفت در اصفهان در کنار برگزاری کلاس‌های فرهنگی و آموزشی قرآن کریم، با داشتن خیریه‌ای در کنار خود به انجام اقدامات خیر با کمک خیران نیز اهتمام دارد.

از اقدامات انجام شده خیریه و دارالقرآن شمیم معرفت در مهرماه 1400 می‌توان به اهدای دویست بسته ارزاق به خانواده‌های ایتام، بیماران کرونایی و سالمندان نیازمند، تأمین لباس، پوشاک و لوازم‌التحریر برای 50 دانش‌آموز نیازمند و ایتام، پرداخت شهریه مدرسه پنج دانش‌آموز بی‌بضاعت و ایتام و ذبح دو رأس گوسفند نذری و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند اشاره کرد.

همچنین معرفی بیست بیمار نیازمند سرطانی، قلبی، کلیوی و ... به خیریه‌های مرتبط، مشاوره تخصصی راه‌اندازی کسب و کار و مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار، برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی و برگزاری هفته‌ای یک جلسه کلاس قرآن ویژه بانوان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز است.

تجلیل و تشکر از همه خیران با اهدای لوح تقدیر، ترویج فرهنگ حسینی در ایام محرم و صفر در فضای مجازی و توزیع غذای گرم و نذری بین خانواده‌های نیازمند نیز در این ایام با همت این مرکز انجام شد.

یادآوری می‌شود، خیریه و دارالقرآن شمیم معرفت در اصفهان، حد فاصل سه‌راه سیمین و میدان ارتش، کوچه شماره ۴۲ واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha