کشیده شدن مجمع انتخابات هیئت مدیره کرمان به دور دوم
کد خبر: 4008122
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کشیده شدن مجمع انتخابات هیئت مدیره کرمان به دور دوم

مدیرعامل اتحادیه‌ قرآنی کرمان از انتخاب پنج عضو هیئت مدیره و یک عضو بازرسی اتحادیه و کشیده شدن مجمع انتخابات هیئت مدیره و بازرسی به دور دوم خبر داد.

مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانمصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مجمع انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان خبر داد و گفت: پنج نفر حد نصاب هیئت مدیره را کسب کردند و چهار نفر دیگر نیز موفق به کسب حد نصاب نشدند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

وی افزود: از سه بازرس هم یک نفر حد نصاب را کسب کرد و انتخاب دو نفر دیگر نیز به دور دوم کشیده شد و در یک ماه آینده نیز انتخابات دیگری برگزار خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه‌ قرآنی کرمان به اسامی نفرات انتخاب شده اشاره و بیان کرد: اینجانب، عباس کافی‌زاده، عفت ابوحیدری، محمدرضا توحیدی‌پور و رسول دوست‌محمدی به عنوان اعضای هیئت مدیره و حسین نامجو نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند.

نیک‌ورز عنوان کرد: در این نوبت 104 مؤسسه در مجمع عمومی شرکت کردند و حداقل هر کدام از کاندیداها باید 53 رأی را کسب می‌کردند.

انتهای پیام
captcha