جشنواره استانی نماز و ایثار در استان تهران تا 13 آبان تمدید شد
کد خبر: 4008297
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

جشنواره استانی نماز و ایثار در استان تهران تا 13 آبان تمدید شد

جشنواره استانی نماز و ایثار در استان تهران و با هدف توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اهمیت نماز، تولید و ارائه آثار هنری و ادبی ارزشمند در حوزه نماز و ایثار برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حجت‌الاسلام امیر شمس، دبیر جشنواره نماز و ایثار با تأکید بر اینکه این جشنواره در بخش‌های مسابقه‌ای و در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود؛ گفت: علاقه‌مندان در بخش فرهنگی شعر در قالب‌های کلاسیک و شعر نو و در بخش هنری نقاشی‌خط و نقاشی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار کرد: جایگاه و اهمیت نماز و نیایش، نماز و دفاع مقدس، نماز و بصیرت دینی، نقش نماز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار و دفاع از ولایت، ایثار و مدافعان حرم، ایثار و مدافعان سلامت و ایثار و مقاومت؛ از محورهای اصلی این جشنواره است.

وی تأکید کرد: به دلیل استقبال هنرمندان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد و متقاضیان تا تاریخ 13 آبان‌ماه می‌توانند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

اختتامییه این جشنواره، 23 آبان ماه مصادف با میلاد امام حسن عسگری‌(ع) برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت فراخوان جشنواره به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نشانی tehran.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین شماره واتساپ ۰۹۱۰۶۹۰۷۸۰۱ و آدرس ایمیل namazjshnvareh@gmail.com برای دریافت آثار شرکت کنندگان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام
captcha