خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شدند
کد خبر: 4008605
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شدند

طی مراسمی از زحمات یک ساله دانشجویان همکار با مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا، طی مراسمی که شب گذشته پنجم آبان‌ماه با حضور علیرضا کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی و محسن جهانی، معاون فرهنگسازی این سازمان و همچنین امیر ادیبی، مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد از زحمات یک ساله دانشجویان همکار با مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم ابتدا علی‌اصغر رضوانی، مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: جمع حاضر از فعالان دانشگاهی و بخشی از شبکه قرآنی است که باید به مرور به بدنه مهندسی فرهنگی قرآنی تزریق شوند چراکه یکی از آسیب‌های فعالیت‌های قرآنی ثبات مدیریتی و تفکر حاکم بر طرح‌ها و ایده‌هاست.
 
وی افزود: در واقع این بدنه مدیریتی نیاز به تحول جدی در رویکرد مدیریتی دارد و لذا یکی از مأموریت‌های مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی تربیت نیروی قرآنی خلاق و مبتکر برای تزریق به بدنه مدیریتی است که به فضل خدا این اتفاق در یک سال و نیم گذشته که از تأسیس مرکز قرآن و عترت در معاونت فرهنگسازی می‌گذرد، رخ داده است.
 
رضوانی در ادامه گفت: از ماه مبارک رمضان سال ۹۹ که مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی به صورت رسمی در معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی شروع به فعالیت کرده، توانسته طرح‌ها و برنامه‌های قابل قبولی را در عرصه قرآنی کشور برگزار کند که این مهم نتیجه لطف خداوند و فعالیت‌های شبانه‌روزی دانشجویان بسیجی در جهت اصلاح و بهبود سبک ارائه قرآن کریم بوده است.
 
وی در ادامه به بخشی از فعالیت‌های مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی اشاره و تصریح کرد: جشنواره قرآن شیرین، دوره آموزش و تولید پادکست قرآنی، تولید محصولات قرآنی با ارائه آسان، برگزاری مسابقه «گفت آیه» و... از جمله این برنامه‌های موفق بوده است.
 
در ادامه این مراسم علیرضا کیخا، جانشین سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اتصال به قرآن و اهل بیت(ع) از جمله اصول مهم در تشکیلات انقلابی است، قرآن کریم را مایه‌ برکت در فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانست و شبکه‌سازی و تعمیق گفتمان قرآن و عترت را از رئوس برنامه‌های بسیج دانشجویی در زمینه کار تشکیلاتی و فرهنگسازی قرآن کریم برشمرد.
 
یادآور می‌شود، مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی از ماه رمضان سال گذشته با رویکرد مسئله‌محوری و با هدف گفتمان‌سازی قرآن کریم به‌ عنوان کتاب تمدن‌ساز فعالیت حوزه را در سطح کشور آغاز کرده و دارای هسته‌هایی با عناوین، آموزش، پژوهش، تبلیغ و ترویج گفتمان‌سازی است.
انتهای پیام
captcha