نگاهی به برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) در ماه گذشته
کد خبر: 4009358
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

نگاهی به برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) در ماه گذشته

از مهم‌ترین فعالیت‌های مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) در ماه گذشته، می‌توان به برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم و جلسه با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

مؤسسه امام رضابه گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) ورنامخواست از مؤسسات فعال استان اصفهان است که برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد. در ادامه نگاهی گذرا به فعالیت‌های این مؤسسه در یک ماه گذشته داریم.

کارگاه ویژه صوت و لحن قرآن کریم ویژه عموم در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ همراه با نماز مغرب و عشا در محل ساختمان اصلی دارالقرآن امام رضا(ع) به نشانی خیابان شهید رضا شاهمرادی کوچه امام حسین(ع) روبه‌روی آسیاب برنج‌کوبی برگزار می‌شود.

جلسه هیئت امام رضا(ع) همراه با هفدهمین طرح کرسی تلاوت قرآن کریم نیز به میزبانی مسجد محمد رسول الله(ص) زرین‌شهر برگزار شد. ‌طرح کرسی تلاوت قرآن کریم نیز سه‌شنبه شب‌ها از سوی هیئت و مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) با همکاری دفتر امام جمعه در مساجد شهر ورنامخواست و حومه اجرا می‌شود.

هفدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین باقریان، امام جمعه زرین‌شهر به میزبانی مسجد محمد رسول الله(ص) زرین‌شهر برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در شام میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر ورنامخواست با حضور مردم شهرستان لنجان برگزار شد.

جلسه مسئولان مجموعه امام رضا(ع) ورنامخواست با رجایی، نماینده شهرستان لنجان برگزار شد، در این جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های مجموعه فرهنگی و خدماتی امام رضا(ع) ارائه و در ادامه به بیان مشکلات قرآنی، فرهنگی، مذهبی و ... پرداخته شد.

مراسم قرائت دعای ندبه نیز به طور مرتب در روزهای جمعه، ساعت 6:45 به صورت حضوری در محل مؤسسه برگزار می‌شود، همچنین گروه سرود شمس‌الهدی وابسته به مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) ورنامخواست در اختتامیه مسابقات قرآن کریم، ویژه پرسنل وظیفه زندان‌های استان اصفهان در فرهنگسرای شهرداری زرین‌شهر به اجرا پرداخت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha