مراسم تجلیل از حافظان کل مؤسسه نورالثقلین برگزار می‌شود
کد خبر: 4009725
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

مراسم تجلیل از حافظان کل مؤسسه نورالثقلین برگزار می‌شود

عضو هیئت مدیره اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر گفت: دومین مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین با سخنرانی آیت‌الله صفایی‌بوشهری در مصلای نماز جمعه استان برگزار می‌شود.

سیدمجتبی هاشمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین بوشهر

سیدمجتبی هاشمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا، از برگزاری مراسم تجلیل از حافظان کل قرآن کریم وابسته به این مؤسسه که طی دو سال گذشته توانسته‌اند به درجه حفظ کل نائل آمدند، خبرداد و اظهار کرد: دومین مراسم تجلیل از ۴۸ نفر از حافظان کل قرآن کریم خانم و آقا، ۱۶ آبان‌ماه، با سخنرانی آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر، ساعت ۱۹ در مصلای نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این آئین با همکاری باشگاه خانوادگی مجازی حافظان شاد و مسلط، افزود: اهدای سه کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه مطهر امام رضا(ع) و ۵۰ جایزه نفیس به شرکت‌کنندگان به قید قرعه و اجرای گروه تواشیح و همخوانی بخشی دیگر از برنامه‌های این مراسم است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان بوشهر یادآور شد: اولین مراسم تجلیل از ۳۹ نفر از حافظان کل قرآن کریم خانم و آقا این مؤسسه، در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

وی بیان کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین بوشهر با دارا بودن ۹ شعبه استانی ویژه کلاس‌های رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن و پنج شعبه حفظ تخصصی قرآن کریم با تدریس ۶۸ مربی آقا و خانم فعالیت‌ می‌کند.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha