آموزش قرآن در ۱۴ شعبه مؤسسه نورالثقلین
کد خبر: 4012765
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

آموزش قرآن در ۱۴ شعبه مؤسسه نورالثقلین

مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم مؤسسه نورالثقلین از آموزش قرآن به ۱۳۰۰ نفر در ۱۴ شعبه این مؤسسه و حفظ قرآن توسط ۳۴۰ نفر در پنج مدرسه تخصصی حفظ این مؤسسه خبر داد.

مؤسسه نورالثقلینمحمد حفظ‌اله، رئیس هیئت مدیره و مدیر مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم مؤسسه نورالثقلین در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: این مؤسسه نزدیک به 40 سال سابقه فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر را دارد و هم‌اکنون دارای چهارده شعبه در سراسر استان و پنج مدرسه تخصصی حفظ قرآن کریم است.

وی افزود: تقریباً 1300 قرآن‌آموز در 14 شعبه مشغول فعالیت هستند و در پنج شعبه مدرسه تخصصی حفظ نیز نزدیک به 340 نفر حافظ اجزاء مختلف، مشغول حفظ قرآن هستند.

به گزارش ایکنا، تاکنون 87 حافظ کل از سوی این مؤسسه تربیت شده‌اند. در سال 1400 نیز 48 حافظ کل قرآن کریم فارغ‌التحصیل و در مراسمی تجلیل شدند. این افراد طی دو سال گذشته موفق به حفظ قرآن شده بودند.

در سال 98 نیز ۳۹ نفر از حافظان کل از سوی این مؤسسه تجلیل شدند.

یادآوری می‌شود، شعبه اصلی مؤسسه نورالثقلین در بوشهر، خیابان شهدای هلالی واقع شده است.

از دیگر شعب این مؤسسه می‌توان به شعبه خیابان بهشت صادق، خیابان عاشوری، خیابان مطهری، شعبه‌های محله تنگک اول، تنگک دوم، تنگک سوم، محله امامزاده، روستای عالی‌چنگی، روستای قرآنی بریکان، روستای ساحلی باشی، باغک جنوبی و باغک شمالی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha