برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن فرزندان پسر و دختر ودجا در نیمه آبان‌ماه
کد خبر: 4010424
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
حجت‌الاسلام ابراهیمی خبر داد:

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن فرزندان پسر و دختر ودجا در نیمه آبان‌ماه

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع از برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن فرزندان پسر به میزبانی سازمان صنایع دریایی و فرزندان دختر به میزبانی سازمان هوافضا طی 14 آبان‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ابراهیمی، معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاعحجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ابراهیمی، معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سیزدهمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های ودجا طی 14 و 21 آبان‌ماه به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:


وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن در بخش فرزندان دختر و پسر، جمعه، 14 آبان‌ماه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 16 سال در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15 ، 20 و 25 جزء و حفظ کل و اذان(ویژه پسران) و مفاهیم براساس جزء 21 تفسیر نمونه(ویژه فرزندان بالای 16 سال) برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به میزبانان این دوره از مسابقات، تصریح کرد: مسابقات فرزندان پسر با رقابت حدود 270 متسابق به میزبانی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار می‌شود و مسابقات دختران با رقابت حدود 260 نفر به میزبانی سازمان هوافضا وزارت دفاع همراه است.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: اما داوران به صورت حضوری در سازمان‌های مربوطه به قضاوت این دوره از مسابقات می‌پردازند. همچنین متسابقان رشته مفاهیم به صورت همزمان از طریق سامانه آنلاین آزمون‌ساز به سؤالات چهارگزینه‌ای پاسخ خواهند داد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: این مسابقات با محوریت حفظ به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اما با رویکرد توجه به مفاهیم و ترجمه‌ها برگزار خواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمعه، 21 آبان‌ماه به صورت حضوری به میزبانی صاایران برگزار خواهد شد و مسابقات بانوان شاغل و همسران نیز همان روز اما به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha