دومین جشنواره هزار نوگل قرآنی برگزار می‌شود + فیلم
کد خبر: 4177032
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

دومین جشنواره هزار نوگل قرآنی برگزار می‌شود + فیلم

دومین جشنواره هزار نوگل قرآنی مهدهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دوم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

دومین جشنواره هزار نوگل قرآنی مهدهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

حسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دومین جشنواره هزار نوگل قرآنی ودجا سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه به میزبانی اداره نصر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فوق با حضور نوگلان چهار تا شش سال مهد قرآن است، افزود: 15 مهدقرآن در سراسر کشور در شهرک‌های مسکونی ودجا مشغول به فعالیت است که در این برنامه قرآن‌آموزان مهد قرآن‌های مستقر در تهران حضور خواهند داشت.

مدیر دارالقرآن ودجا با اشاره به اینکه برنامه فوق با دعوت از وزیر دفاع، جانشین‌ و معاون هماهنگی، حجت‌الاسلام آقاجانپور، رئیس عقیدتی ـ سیاسی ودجا، رؤسای عقیدتی ـ سیاسی ادارات و مدیران مهد‌های قرآن برگزار خواهد شد، ادامه داد: تلاوت قرآن توسط قرآن‌آموزان خردسال، دعوت از گروه تواشیح و همخوانی، اجرای سرود و همخوانی توسط قرآن‌آموزان مؤسسه، تجلیل از مدیران مهد قرآن، اهدای هدیه عمومی به نوگلان از جمله بخش‌های درنظر گرفته شده در این برنامه است.

یادآور می‌شود، دومین جشنواره هزار نوگل قرآنی ودجا در سالن همایش‌ امام علی(ع)، شهرک امام خمینی(ره) از ساعت 9 تا 11 برگزار و همچنین اولین دوره این جشنواره سال 1398 برپا شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha