جلسه مدیران قرآنی رسانه ملی و شورای عالی قرآن برگزار شد
کد خبر: 4010565
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

جلسه مدیران قرآنی رسانه ملی و شورای عالی قرآن برگزار شد

مدیران شبکه‌های قرآنی صداوسیما و شورای عالی قرآن، بعد از ظهر چهارشنبه ١٢ آبان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، متعاقب اعلام فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم باموضوع «تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی؛ رسانه ملی و فضای مجازی»، که در هفته‌های گذشته منتشر شد، مدیران شبکه‌های قرآنی صداوسیما و شورای عالی قرآن، بعد از ظهر چهارشنبه ١٢ آبان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.
 
در این جلسه که سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن، مجتبی ایزدی، رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، منصور قصری‌زاده مدیر رادیوقرآن، کریم دولتی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی شورای عالی قرآن و محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورا حضور داشتند، پس از ارائه گزارشی از روند انتشار فراخوان طرح‌ها و ایده‌های خلافانه در زمینه تولید و پخش آثار صوتی و تصویری تلاوت قرآن و نغمه‌های دینی، حاضران نظرات خود را بیان کردند.
 
در این جلسه، به ادامه اطلاع‌رسانی مطلوب در رسانه‌ها، برنامه‌سازی‌های تلویزیونی و رادیویی و برگزاری شایسته نشست تخصصی تأکید و پیشنهاداتی ارائه شد.
 
لازم به توضیح است مهلت شرکت در فراخوان شانزدهمین نشست تخصصی که به همت شورای عالی قرآن، شبکه قرآن و معارف سیما و رادیوقرآن برگزار خواهد شد تا پایان آبان ماه اعلام شده است.
انتهای پیام
captcha