همبستگی با اسرای فلسطینی در مسجدالاقصی و مسجد حضرت ابراهیم(ع)
کد خبر: 4010770
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

همبستگی با اسرای فلسطینی در مسجدالاقصی و مسجد حضرت ابراهیم(ع)

هزاران شهروند فلسطینی امروز جمعه نماز صبح را در مسجدالاقصی در شهر بیت المقدس و مسجد حضرت ابراهیم (ع) اقامه و همبستگی خود را با اسرای فلسطینی اعلام کردند.

همبستگی با اسرای فلسطینی در مسجدالاقصی و مسجد حضرت ابراهیم(ع)به گزارش ایکنا؛ نمازگزاران فلسطینی از نخستین ساعات بامداد امروز، 14 آبان، به رغم تدابیر امنیتی شدید ارتش رژیم صهیونیستی در شهرهای الخلیل و بیت المقدس خود را به این مساجد رساندند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، گروه‌های ملی و اسلامی در شهر الخلیل دیروز پنجشنبه مردم این شهر را به حضور گسترده در فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعه صاحبان همت فراخواندند که این فعالیت‌ها و برنامه‌ها شامل اقامه نماز صبح، برپایی تظاهرات باشکوه و خشم شبانه است.

این در حالی است که هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که وضعیت جسمی 15 اسیر بیمار فلسطینی در زندان رمله خوب نیست و هر لحظه بیشتر رو به وخامت است.

هیئت مذکور اشاره کرد که بیشتر این اسرا برای کاهش درد و ناراحتی‌های خود، روزانه بیش از 10 نوع مسکن مصرف می‌کنند، وضعیت این دسته از اسرا روز به روز بدتر می‌شود و هیچ‌گونه مراقبت پزشکی مناسبی از آن‌ها به عمل نمی‌آید.

انتهای پیام
captcha