جان‌فشانی دلاورمردان نیروی دریایی؛ مصداق بارز عمل به آیات قرآن
کد خبر: 4010877
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
بیانیه جامعه قرآنی در پی افتخارآفرینی اخیر نیروی دریایی سپاه؛

جان‌فشانی دلاورمردان نیروی دریایی؛ مصداق بارز عمل به آیات قرآن

قاری بین‌المللی کشورمان به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور به افتخارآفرینی سربازان نیروی دریایی سپاه در دریای عمان واکنش نشان داد.

بیانیه جامعه قرآنی در مورد افتخارآفرینی نیروی دریایی سپاه

به گزارش ایکنا، احمد ابوالقاسمی، مدرس و قاری بین‌المللی کشورمان به نمایندگی از جامعه فعالان قرآنی، بیانیه‌ای را در اختیار این خبرگزاری قرار داد. طی این بیانیه از دلاورمردی رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی شد. متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم‏

‏‏اِنْ تَنْصُرُوا الله، یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ اَقْدامَکُم

‏‏خبر غرورآفرین پیروزی نیروهای سپاه اسلام بر سردمداران کفر و استبداد در سالروز مبارزه با استکبار کام امت اسلام و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را شیرین کرد.

این پیروزی غرورآفرین که با جانفشانی سربازان سپاه اسلام نصیب ملت شد، امت اسلامی را بیش از پیش از وجود چنین رزمندگان‏ و مدافعان‎ ‎‏ارزشمند و مجاهدان فی سبیل الله که آبروی اسلام را حفظ و ملت ایران را روسپید و‏‎ ‎‏مجاهدان راه خدا را سرافراز نمودند، خوشحال کرد.

فعالان قرآنی کشور همچون دیگر همسنگران خود در ایران اسلامی، رزمندگان دلیر اسلام را به واسطه عمل کردن به آیه شریفه «فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ» در اتفاق اخیر، مصداق بارز عاملان به کلام الهی می‌داند و به مقام شما در عمل به آیات الهی و مبارزه با متجاوزان، غبطه می‌خورد.

بیانیه جامعه قرآنی در مورد افتخارآفرینی نیروی دریایی سپاه

بدون شک این اقدام غرورآمیز فرزندان آب و خاک عزیزمان طمع ابرقدرت‌ها و مزدوران آنان به ایران اسلامی را بیشتر از هر وقت دیگری به سراب تبدیل کرده است و به واسطه این دلیرمردی از شما که جان بر کف، راه شرف و عزت اسلام را در پیش گرفته‌اید، قدردانی می‌کنیم.

خداوند بزرگ را سپاس می‌گوییم که وظیفه سنگین حراست از سرزمین مقدس ایران اسلامی به دست سربازان توانمندی چون شما افتاده است که جز به تحقق سخن باریتعالی که فرموده است: «وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا» فکر نمی‌کنند و در راه عزت اسلام در حراست از مرزها و سرمایه‌های کشور جان خود را کف دست می‌گذارند. جانفشانی شما بار دیگر سپاه کفر را ‎‏با شکستی مفتضحانه، مواجه و آنها را همچون همیشه نزد جهانیان بی‌آبرو کرد.»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha