مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد + صوت
کد خبر: 4003291
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد + صوت

مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش آقایان 16 مهرماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش آقایان (همسران و فرزندان پسر) به صورت غیر حضوری (تلفنی و همچنین اسکای‌روم) در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزای ۱، ۳، ۵ ، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء قرآن، اذان و مفاهیم روز گذشته، ۱۶ مهرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ در ستاد سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد.

بنابر گفته حسن فراهانی، مدیركل امور قرآن و عترت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح «در این دوره از مسابقات سعی شده بود تا با دعوت از داوران بین‌المللی و ملی چون احمد ابوالقاسمی، محمدمهدی بحرالعلوم، نصرت‌الله حسینی، محمدرضا پورزرگری و شهروز یادگاری سطح رقابت‌ها و قضاوت‌ این دوره از مسابقات را بالا ببرند و سطح آسیب‌ها را کم کنند. در این دوره قریب به 300 نفر به صورت شفاهی و کتبی براساس سایت‌های آزمون‌گیر (در رشته مفاهیم براساس جزء 21 برای خانواده‌ها و جزء 23 برای کارکنان و با رقابت بانوان و آقایان) باهم به رقابت پرداختند».

ارسالی//  مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد+ صوت

وی درباره ویژگی این دوره گفت: برگزاری مسابقات قرآن به صورت غیر حضوری دارای محسناتی است به این معنا که تمام خانواده درگیر و پیگیر مسابقات هستند. در گذشته فقط یک کارمند یا فرزند و همسر خانواده در مسابقه حضور پیدا می‌کرد، اما در حال حاضر به دلیل پیگیری تمام اعضای خانواده برای حضور در زمان مشخص شده مسابقه، یعنی عملا از نفر به خانواده آمده‌ایم و این به نوعی زمینه جذب و گرایش به قرآن را در میان خانواده‌ها مهیاتر می‌کند.

کد

رقابت بخش بانوان این دوره از مسابقات با حضور ۱۱۴ راه‌یافته جمعه، ۲۳ مهرماه در رشته حفظ کل و اجزاء و قرائت برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی و نیمه مقدماتی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های وزارت دفاع تا پایان مهرماه در سطح ادارات برپا می‌شود. مرحله فینال این مسابقات در سطح وزارت دفاع و با راه‌یابی منتخبان و نفرات برتر ادارات در آبان‌ماه اجرا می‌شود و در آذرماه نیز میزبانی مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش کارکنان با وزارت دفاع است.

کد

همچنین مسابقات قرآن نیروهای مسلح در بخش کارکنان با نوآوری در رشته مفاهیم با در نظر گرفتن جزوه‌ای از سوره مبارکه یاسین و دعای هفتم صحیفه سجادیه ویژه خانواده‌ها و همچنین تجمیع محل برگزاری مسابقات در تمامی رشته‌ها از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha