اجرای پویش «یار مهربان من؛ کتاب» در دوراهک
کد خبر: 4013644
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

اجرای پویش «یار مهربان من؛ کتاب» در دوراهک

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: پویش خانوادگی «یار مهربان من؛ کتاب» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالکوثر دوراهک شهرستان دَیِر راه‌اندازی شد.

فاطمه کرمپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: پویش خانوادگی «یار مهربان من؛ کتاب» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالکوثر دوراهک شهرستان دَیِر و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد‌اسلامی استان بوشهر ویژه مادران و فرزندان دختر و پسر در جنوب کشور راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این پویش در دو بخش فیلم و عکس اجرا می‌شود، افزود: در بخش اول علاقه‌مندان می‌توانند با ضبط فیلم 60 ثانیه‌ای از خلاصه‌گویی فرزندان از کتابی که مطالعه کرده‌اند و ارسال آن همراه با نام کتاب به شماره دبیرخانه مرکزی مستقر در مؤسسه قرآنی نورالکوثر ۰۹۹۰۶۶۵۴۷۷۶ در این پویش شرکت کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان‌ماه جاری اعلام شده است، گفت: همچنین بخش دوم شامل ثبت تصاویر فرزندان در کنار کتابخانه منزل است که والدین می‌توانند تصاویر مورد نظر را به شماره اعلام شده ارسال کنند.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha