نیمه کاره ماندن ساختمان مؤسسه نورالکوثر دوراهک
کد خبر: 4062214
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

نیمه کاره ماندن ساختمان مؤسسه نورالکوثر دوراهک

مدیرعامل مؤسسه نورالکوثر دوراهک از نیمه کاره ماندن ساختمان این مؤسسه خبر داد و گفت: مؤسسه زمینی دارد که خانواده شهیدی آن را وقف کرده‌اند، با هزینه‌های شخصی و وام‌ توانستم ساختمان را تا ستون زیر سقف پیش ببرم اما نتوانستم آن را تکمیل و حداقل چند کلاس را آماده کنم.

ساختمان نیمه کارهزینب دوراهکی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالکوثر دوراهک در گفت‌وگو با ایکنا، از نیمه کاره ماندن احداث ساختمان این مؤسسه خبر داد و گفت:  مؤسسه ما از فعال‌ترین مؤسسات شهرستان است و خروجی‌های قابل دفاعی نیز از تربیت حافظ گرفته تا قاری و قرآن‌آموز داریم.

وی ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اکثر کارهای فرهنگی و مراسم شهر کاملاً به عهده قرآن‌آموزان مؤسسه ماست، مؤسسه زمینی دارد که خانواده شهیدی آن را وقف کرده‌اند، شخصاً با یکسری هزینه‌های شخصی و وام‌ها توانستم ساختمان را تا ستون زیر سقف پیش ببرم اما نتوانستم آن را تکمیل کنم و متأسفانه هیچ نهاد و ارگانی به ما کمک نکردند تا بتوانیم سقف آن را بنا و حداقل چند کلاس را آماده کنیم.

دوراهکی بیان کرد: در حال حاضر مکان مؤسسه اجاره‌ای است و به دلیل عدم تکمیل ساختمان وقفی هنوز نتوانسته‌ایم از کرایه‌نشینی راحت شویم. ماهی یک میلیون و اندی کرایه می‌دهیم و این بزرگترین مشکل ماست، ما نیاز به تجهیزات نداریم و تنها خواهش ما داشتن مکان مجزا برای مؤسسه است، زمین را هم داریم، اما هزینه ساخت را نداریم.

یادآوری‌ می‌شود، این مؤسسه به نشانی بوشهر، دیر، دوراهک، کوچه شهید نعمت‌الله دوراهکی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha