بسیج در زمینه توسعه کشور به دولت کمک کند
کد خبر: 4014276
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
آیت‌الله نوری همدانی:

بسیج در زمینه توسعه کشور به دولت کمک کند

مرجع تقلید شیعیان جهاد و سازندگی را دو وظیفه مهم بسیج دانست و گفت: امروز به دلیل ناراحتی شدید مردم از وضع معیشت بسیج به مباحث سازندگی و توسعه کشور بیش از همیشه ورود و به دولت کمک کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود.

آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان  غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی، مرجع تقلید شیعیان در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین که امروز، 27 آبان‌ماه در دفتر معظم‌له برگزار شد، اظهار کرد: مستضعفین جهان چشم به نهادهایی مانند بسیج دوخته‌اند؛ امروز ببینید در کشور یمن، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق چه خبر است؟

وی ادامه داد: چندی پیش عده‌ای فکر می‌کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه‌کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی‌شمارند.

مرجع تقلید شیعیان ابراز کرد: بسیج در شرایط حاکم بر منطقه و جهان باید به درستی نسبت به حقوق و وظایف خود آشنا باشد؛ چراکه رسالت این نهاد مردمی بسیار مهم است.

وی افزود: امروز به دلیل ناراحتی شدید مردم از وضع معیشت بسیج به مباحث سازندگی و توسعه کشور بیش از همیشه ورود و به دولت کمک کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود

نوری‌همدانی با اشاره به اینکه بسیاری از رسالت‌ها و اقدامات سازمان بسیج در احیای معروف و ارزش‌ها و مبارزه با منکرات تعریف می‌شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر  از ویژگی‌های مهم بسیج است چرا که امر به معروف و نهی از منکر ریشه همه خوبی‌هاست و به فرموده امام علی(ع) فردی که با زبان یا به‌ صورت قلبی نهی از منکر نکند یک انسان مرده است.

 

انتهای پیام
captcha