تظاهرات گسترده مردم صعده یمن در اعتراض به فشارهای نظامی و اقتصادی آمریکا
کد خبر: 4015353
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

تظاهرات گسترده مردم صعده یمن در اعتراض به فشارهای نظامی و اقتصادی آمریکا

شمار زیادی از مردم صعده یمن صبح امروز، دوشنبه، تظاهرات گسترده‌ای علیه فشارهای نظامی و اقتصادی آمریکا به این کشور و ادامه تجاوزگری‌ ائتلاف سعودی برگزار کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم یمن، شعارهای آزادی‌خواهانه و مخالف سلطه آمریکا از جمله «آمریکا شیطان بزرگ است» سر دادند.
 
یحیی الحمران، معاون استاندار صعده در سخنانی با بیان فداکاری‌های ملت یمن در مقابله با تجاوزات آمریکا و عربستان طی 7 سال گذشته، به بمباران متجاوزان علیه بیمارستان‌ها، مدارس، منازل و هر نقطه از یمن اشاره و تأکید کرد که پروژه تقسیم یمن یک پروژه آمریکایی است.
 
وی با بیان اینکه این آمریکایی‌ها هستند که ما را محاصره کرده و به قتل می‌رسانند، آمریکا و اسرائیل را خطاب قرار داد و گفت: «شما جز شکست و ناامیدی نخواهید دید».
 
این مسئول یمنی از ملت یمن نیز خواست تا با پایداری بیشتر در مقابل فشارهای آمریکا و متجاوزان ایستادگی کنند.
 
در بیانیه پایانی این تظاهرات نیز تأکید شده است که با وجود تغییر دولت‌ آمریکا، اما واقعیت نشان می‌دهد که همه تلاش می‌کنند تا به قیمت خون مردم یمن روی این تجاوزگری سرمایه‌گذاری کنند و استقامت مردم یمن بر تداوم محاصره تنها خسارت بیشتری را برای متجاوزان به همراه خواهد داشت و ما با تشدید فشارها مواجه خواهیم شد.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: ما با شهدا، مجروحان، اسرا و خانواده‌های معزز آنان عهد می‌بندیم که ایثار و فداکاری‌های آنها را فراموش نکنیم و به یاری خداوند به این مسیر جهادی تا تحقق اهداف خود ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام
captcha