دوره‌های آموزش حضوری قرآن آستان حسینی در جاکارتا + عکس
کد خبر: 4015508
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

دوره‌های آموزش حضوری قرآن آستان حسینی در جاکارتا + عکس

دوره‌های آموزش حضوری قرآن کریم آستان مقدس امام حسین(ع) شعبه جاکارتا پایتخت اندونزی پس از قریب به دو سال توقف به دلیل همه گیری کرونا از سر گرفته شد.

دوره‌های آموزش حضوری قرآن کریم آستان مقدس امام حسین(ع) در جاکارتا از سر گرفته شد/آمادهبه گزارش ایکنا از عراق، مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن آستان مقدس امام حسین (ع) از طریق مسئولین شعبه خود در اندونزی شروع به از سرگیری دوره‌های مختلف قرآنی با حضور 250 دانشجوی دختر و پسر در (جاکارتا) پایتخت اندونزی کرده است.

محمد باقر المنصوری، مسئول شعب بین‌المللی مرکز تبلیغ قرآن آستان مقدس حسینی گفت: پس از قطع فعالیت‌های حضوری در تعدادی از شعب مرکز به دلیل موج همه‌گیری کرونا،  فعالیت‌های قرآنی حضوری در جاکارتا از سر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: پس از ثبات نسبی که در وضعیت ایمنی شهروندان ایجاد شده است، امکان حضور قرآن‌آموزان دختر و پسر در دوره‌های آموزشی این مرکز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است.

المنصوری گفت: مسئولان شعبه اندونزی مجموعه‌ای از دوره‌های مختلف قرآنی را در چند رشته راه‌اندازی کرده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به دوره‌های حفظ قرآن کریم که به صورت هفتگی و دو روز در هفته برگزار می‌شود و همچنین دوره‌های آموزشی تلاوت و آموزش صحیح روخوانی و تفسیر قرآن  اشاره کرد و تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های حضوری و مجازی به 250 دانشجوی دختر و پسر می‌رسد.

انتهای پیام
captcha