ادای احترام نماینده ولی فقیه در سپاه به حاج قاسم / خدمت به مردم بزرگ‌ترین ضربه به آمریکاست
کد خبر: 4015654
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

ادای احترام نماینده ولی فقیه در سپاه به حاج قاسم / خدمت به مردم بزرگ‌ترین ضربه به آمریکاست

همزمان با ایام هفته بسیج نماینده ولی فقیه در سپاه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت.

به گزارش ایکنا، به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه امروز 2 آذر، با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه خوشحالم در هفته بسیج به زیارت الگوی بسیجیان عالم اسلام آمده‌ام، گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی، بزرگ‌ترین ویژگی شهید سلیمانی بود که همه ویژگی‌ها در آن جمع شده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: این شهید والامقام با این فرهنگ توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که الگویی برای تمام عالم شده و دشمن را به ستوه آورد و عالم اسلام و مسلمان ها را امیدوار کند.

وی بیان کرد: حاج قاسم را همه سردار دل‌ها گفتند؛ اما حاج قاسم افتخار می‌کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات فرمانبرداری مطلق از ولایت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در ادامه اظهار کرد: در وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی، در حیاتش و در تمام زندگی حاج قاسم آن چیزی که برای او محور بود، فرمانبرداری مطلق از ولایت بود؛ چرا که ما اطاعت از ولایت را اطاعت از یک فرد نمی‌دانیم و اطاعت از ولایت، اطاعت از حکم الله و قانون خداست.

وی تصریح کرد: البته می‌بینیم حاج قاسم نه فقط با حیاتش به اسلام خدمت کرد، بلکه با شهادتش بزر‌گ‌ترین خدمت را به اسلام کرد و این یعنی کسانی که حسینی شدند، زندگی‌شان حسینی می‌شود و رفتنشان نیز حسینی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه، جهاد اقتصادی و سازندگی را از نیازهای ضروری امروز جامعه تلقی کرد و گفت: اقتدارافزایی مصداق دیگر جهاد است. همچنین جهاد فرهنگی و ارزشی جهاد دیگری است و مصداق جهاد کبیر، جهاد تبیین و جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی است و ما امروز متناسب با نوع حمله دشمن به این جهاد نیاز زیادی داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی همچنین در مجمع استادیاران طرح صالحین استان کرمان گفت: بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و سرشار از امید، نشاط و خلاقیت برای انقلاب است.

وی بسیج را تجلی حزب‌الله دانست و بیان کرد: بسیج در مقابل دشمن سازش‌ناپذیر است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «تا بسیج و این فرهنگ است، انقلاب وجود دارد».

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بسیج در گذشته عامل ماندگاری انقلاب بوده و در آینده نیز مایه افتخار است، تصریح کرد: بسیج یک نهاد یا یک سازمان نیست، بلکه بسیج یک فرهنگ است که ریشه در فرهنگ علوی فاطمی و حسینی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی، جهاد و مقاومت را فرهنگ بسیج دانست و عنوان کرد: جهاد کبیر اسوه اسلام است و یک مصداق آن تسلیم نشدن و نپذیرفتن دشمن است.

وی جهاد علمی را یکی دیگر از مصداق‌های جهاد برشمرد و افزود: امروز به جهاد علمی خیلی احتیاج داریم. جهاد خدمت‌رسانی در جهت مقابله با دشمن است. بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد و ضربه زدن به آمریکا، خدمت به این مردم است چون می‌‌داند این مردم هستند که انقلاب را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد اقتصادی و سازندگی را از نیازهای ضروری امروز جامعه تلقی کرد و گفت: اقتدار‌افزایی مصداق دیگر جهاد است.

وی در ادامه سخنانش بر لزوم احیا و تقویت حلقه صالحین تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از همان آغاز طرح صالحین این بوده این شبکه از بالا به پایین ساماندهی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن با انتشار شایعات در شبکه های مجازی به دنبال منفعل کردن بسیجیان است، اظهار کرد: بسیج حریت و محوریتش رهبری است.

انتهای پیام
captcha