آمریکا با پیشنهادهای دروغین صلح سعی در فریب افکار عمومی جهان دارد
کد خبر: 4016118
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
جنبش انصار الله:

آمریکا با پیشنهادهای دروغین صلح سعی در فریب افکار عمومی جهان دارد

محمد النعیمی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی این جنبش، تأکید کرد که آمریکا با درخواست‌های دروغین برای صلح، سعی در گمراه کردن افکار عمومی بین‌المللی و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در یمن دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، النعیمی امروز چهارشنبه در سخنانی با این شبکه بیان کرد که ادعاهای سازمان ملل و جامعه بین‌المللی از طریق دعوت به صلح در مقابل جنایات ائتلاف متجاوز در یمن دیگر افشا شده است. با گذشت چندین سال از هجوم همه‌جانبه عربستان سعودی و امارات به یمن و قتل و کشتار مردم غیرنظامی، ویران کردن زیرساخت‌های اقتصادی و غیرنظامی و محاصره کامل یمن، جامعه جهانی تاکنون هیچ اقدام معناداری در جهت کاستن رنج مردم یمن انجام نداده است و از سویی کشورهای بزرگ غربی از جمله آمریکا و انگلیس نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم در این جنگ به سود متجاوزان و علیه مردم یمن وارد شده‌اند. بخش عمده تجهیزات نظامی سعودی و امارات از طریق این کشورها تأمین شده و کارشناسان و مستشاران نظامی آن‌ها نیز به طور گسترده در کنار نیروهای ائتلاف متجاوز علیه مردم یمن قرار دارند.

جامعه جهانی و در رأس آن آمریکا تلاش دارند تا با استفاده از ابزار سازمان‌های بین‌المللی، شرایط خود را در قالب طرح صلح بر انصارالله و مردم یمن تحمیل کنند و آنچه که از طریق جنگ از به دست آوردن آن ناتوان بوده‌اند، با فریب از طریق طرح صلح به دست آورند.

انتهای پیام
captcha