دولت انگلیس تروریستی است/ حکومت‌های اسلامی نبرد سرنوشت‌ساز با رژیم صهیونیستی را تدارک ببینند
کد خبر: 4014697
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
انصار الله و انجمن علمای یمن:

دولت انگلیس تروریستی است/ حکومت‌های اسلامی نبرد سرنوشت‌ساز با رژیم صهیونیستی را تدارک ببینند

دفتر سیاسی انصارالله و انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن محکوم کردن تصمیم انگلیس در درج نام حماس در فهرست گروه‌های تروریستی تأکید کردند که این انگلیس بود که صهیونیسم غاصب را در منطقه پدید آورد و حالا حکومت‌های اسلامی باید نبرد سرنوشت‌ساز با آن را ترتیب دهند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، یمنی‌ها هم همبستگی خود را با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در مقابل تصمیم دولت انگلیس در تروریستی خواندن این جنبش اعلام کردند.

انجمن علمای یمن در بیانیه‌ای برای اعلام همبستگی با حماس تأکید کرد: ما تصمیم انگلیس را کاملاً با نقشه‌های صهیونیست‌ها در حق ملت فلسطین منطبق می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است: این سیاست انگلیسی بود که زمینه را برای اشغالگری یهودیان در خاک مبارک فلسطین فراهم کرد تا در آنجا علیه فرزندان این سرزمین کشتار جمعی مرتکب شود.

انجمن علمای یمن گفت: این دولت انگلیس و سیاست‌های استعماری و شیطانی آن در به وجود آوردن رژیم جعلی صهیونیست در منطقه است که مستحق توصیف شدن به تروریسم، جنایت و وحشی‌گری است.

این انجمن گفت: این تصمیم انگلیس موجب افتخار حماس است که با رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه می‌کند که مرتکب هزاران جرم و وحشی‌گری در حق کودکان، زنان و پیر و جوان شده است.

انجمن علمای یمن بر لزوم اقدام امت و حکومت‌ها و علمای اسلامی برای بیدار کردن ملت‌ها و آماده کردن آنها برای ورود به نبرد سرنوشت‌ساز با رژیم غاصب صهیونیستی و پاک کردن زمین از لوث آن تأکید کرد.

در این بیانیه تأکید شده است: ما خواهان راه‌اندازی یک فراخوان جهانی برای همبستگی با اسرای زن و مرد فلسطینی هستیم که در برابر چشم و گوش جهانیان مورد شکنجه‌های بدنی و روانی قرار دارند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ما اقدام تروریستی و توطئه‌آمیز انگلیس در درج نام حماس در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: تحرکات انگلیس در راستای عادی‌سازی و نابودی آرمان فلسطین در خدمت به رژیم صهیونیستی است.

انصار الله تأکید کرد: ما حمایت کامل خود را از فلسطین، ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت اسلامی و قدس اعلام می‌کنیم.

این جنبش از ملت‌های عربی و اسلامی نیز خواست برای دفاع از آرمان فلسطین و مخالفت با اقدامات انگلیس اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha