رهبر انصارالله یمن: مقاومت در برابر دشمنان پیام ملت ماست
کد خبر: 4017985
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

رهبر انصارالله یمن: مقاومت در برابر دشمنان پیام ملت ماست

سید عبدالمالک حوثی ضمن اشاره به دشواری‌های اقتصادی، تحریم و هجوم دشمنان به یمن، بر تداوم مقاومت مردم این کشور در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، رهبر انصار الله یمن تصریح کرد: ملت یمن با وجود سختی‌ها، مشکلات، تحریم و شرایط اقتصادی دشوار اما همچنان به مسیر زندگی خود ادامه می‌دهد.

سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد که این کشور با توطئه‌های دشمنان مقابله کرده و در آینده نیز چنین خواهد کرد.

وی تصریح کرد، دشمنان یمن سعی کردند مظاهر زندگی را در این کشور با قتل، قحطی، تحریم و جنگ نرم از بین ببرند تا جوانان آن را فاسد کنند.

رهبر انصار الله خاطر نشان کرد: «ما امروز پیام ایستادگی در برابر دشمنان و مقابله با تمامی مشکلاتی را می‌فرستیم که نتیجه توطئه دشمنان است»

سید عبدالملک هفته جاری در دیدار با یک هیئت از قبایل استان البیضاء نیز ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را مسئول آسیب‌های وارده بر مردم استان البیضاء عنوان کرد.

وی تصریح کرد، نشست‌ها و دیدارهایی که بین مردم یمن صورت می‌گیرد، تصویر واقعی برادری، همکاری و توافق ملت یمن را نشان می‌دهد.

رهبر انصارالله با بیان اینکه فرصت برای تقویت همکاری، صلح اجتماعی، امنیت و ثبات در البیضاء فراهم شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان با فتنه افروزی و اختلاف‌افکنی بین مردم یمن، در پی تسلط بر آنان هستند.

الحوثی در ادامه افزود:«ما خواستار تقویت صلح عمومی و حل مشکلات مربوط به اختلافات و همکاری حکومت و جامعه برای ارائه خدمات هستیم».

 

 

انتهای پیام
captcha