محکومیت اقدام استرالیا از سوی جهاد اسلامی و انصارالله
کد خبر: 4016122
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

محکومیت اقدام استرالیا از سوی جهاد اسلامی و انصارالله

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام استرالیا در قرار دادن نام حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اینترنتی جهاد اسلامی، این جنبش با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد این تصمیم ناعادلانه استرالیا در پاسخ به فشارهای رژیم صهیونیستی اتخاذ شد و نشان‌دهنده سوگیری آشکار دولت استرالیا در قبال این رژیم است که دست از تجاوز و تروریسم بر نمی‌دارد و از حمایت جهانی نیز برخوردار است، حال‌آنکه جامعه جهانی قادر به توقف تجاوزات و حملات صهیونیست‌ها به کشورها و ملت‌های منطقه نیست.

در این بیانیه آمده است که حزب‌الله وظیفه خود را در مقابل تجاوز و تروریسم انجام می‌دهد و مقاومت در برابر اشغالگری و مقابله با تهدیدات مستمر آن در حالی که بخش‌هایی از سرزمین لبنان تحت اشغال است، نقشی مشروع برای این حزب است.

در ادامه نیز تأکید شده است که ما به مقاومت حزب‌الله و رهبری آن درود می‌فرستیم و از ایستادگی آن در کنار مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها و حمایت آن از مقاومت فلسطین قدردانی می‌کنیم.

ما همچنین اطمینان داریم که این تصمیم ناعادلانه و نادرست حزب‌الله و تلاش آن برای تقویت رویکرد مقاومت را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، بلکه عزم و استواری حزب را برای ادامه راهپیمایی خود در برابر دشمن صهیونیستی افزایش می‌دهد.

از طرفی دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز ضمن انتشار بیانیه‌ای تصریح کرده است ما اقدامات جنایت‌کارانه و شرورانه مقامات استرالیایی که حزب‌الله را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می‌کنند، به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما از ملت‌های عرب و اسلام می‌خواهیم که این اقدامات جنایت‌کارانه در قبال مجاهدین حزب‌الله را رد کنند و همچنین از آن‌ها می‌خواهیم که برای خنثی کردن گام‌های خصمانه اقدام جدی انجام دهند.

دفتر سیاسی انصارلله یمن تأکید کرده است که این حرکت در چارچوب تحرکات فعال محور شرارت به نمایندگی از آمریکا، اسرائیل و کسانی که در مدار آن‌ها قرار دارند، برای هدف قرار دادن نهضت‌های مقاومت اسلامی و مردم آزاده صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha