پرچم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی برافراشته باقی خواهد ماند
کد خبر: 4016429
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
جبهه العمل المقاوم لبنان:

پرچم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی برافراشته باقی خواهد ماند

جبهه العمل المقاوم(عمل مقاوم) لبنان اقدام استرالیا در درج نام حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی را خودسرانه و غیرمنصفانه خواند و آن را در راستای منافع وحشیانه صهیونیست‌ها و خدمتی رایگان به دولت شرور آمریکایی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، جبهه «العمل المقاوم» لبنان تأکید کرد، معرفی حزب‌الله به عنوان تروریست توسط استرالیا، تصمیمی خودسرانه و ناعادلانه است که در راستای خدمت منافع وحشیانه صهیونیست‌ها است.

جبهه العمل المقاوم در لبنان ضمن ابراز تأسف از اقدام استرالیا در درج نام حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این اقدامی خودسرانه و غیرمنصفانه است که در جهت منافع وحشیانه صهیونیست‌ها و خدمتی رایگان به دولت شرور آمریکایی است.

در بیانیه این جبهه آمده است: این تصمیمات افترا‌آمیز هیچ آسیبی به مسیر جهادی حزب‌الله وارد نمی‌کند و بدون توجه به شرایط سیاسی، پرچم مقاومت در برابر دشمن خیانتکار صهیونیستی برافراشته باقی خواهد ماند.

جبهه العمل المقاوم افزود: این امر و اقدام‌های شوم دیگر در راستای جنگ تحریم علیه مقاومت در تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اطلاعاتی آن است.

در پایان این بیانیه آمده است: حزب الله لبنان جنبشی مؤثر و تأثیرگذار در داخل لبنان و جدای از متحدان بسیار خود دارای پایگاه مردمی بسیار وسیع و گسترده است و همچنین فراکسیون پارلمانی بزرگی دارد و در تمام دولت‌های قبلی، فعلی و متوالی شرکت داشته است.

انتهای پیام
captcha