سقوط اشغالگران فلسطین حتمی است
کد خبر: 4016688
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان:

سقوط اشغالگران فلسطین حتمی است

شیخ نعیم قاسم با تأکید بر ادامه فعالیت‌های نظامی حزب‌الله برای مواجه با رژیم صهیونیستی، ضمن اعلام حمایت از زندانیان فلسطینی در بند این رژیم و محکومیت عادی‌سازی روابط با آن، سقوط اشغالگران قدس را حتمی و موضوع زمان دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با تأکید بر اینکه این گروه به تسلیح، تجهیز، آماده‌سازی، آموزش و بسیج نیروها ادامه می‌دهد تا برای هر نبردی که ممکن است از رژیم صهیونیستی بر آن تحمیل شود، آماده باشد، تصریح کرد حزب‌الله دشمنی را که حمله کند، بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

شیخ قاسم در سخنرانی خود در مجمع عربی حمایت از زندانیان و بازداشت‌شدگان در زندان‌های رژیم صهیونیستی، سقوط اشغالگران فلسطین را امری حتمی دانست و قانونی شدن این اشغال با حضور رژیم صهیونیستی را غیرممکن دانست.

وی خطاب به مبارزان فلسطینی گفت: بدانید که حزب‌الله با شماست و از پیروزی مطمئن است.

نعیم قاسم افزود: اعتراض به حزب‌الله لبنان در منطقه به دلیل حضور آن در سنگر مقاومت با آرمان فلسطین و آزادی سرزمین آن‌ها و همراهی با مردم آن است؛ اما این اعتراضات تأثیری ندارد و اگرچه این گروه‌های مخالف امکاناتی از آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس دریافت می‌کنند اما انتخابات اندازه و قدرت واقعی آن‌ها را آشکار خواهد کرد.

قائم‌مقام دبیر کل حزب‌الله در خصوص کسانی که دفاع از فلسطین را وظیفه خود می‌دانند، گفت: همه بدانند که فلسطین مرکز و رکن است.

شیخ قاسم تصریح کرد: حمایت از مقاومت فلسطین یک وظیفه اسلامی و عربی برای هر توانمند و هر آزاده در جهان است و نتایج آن نه تنها در فلسطین اشغالی و قدس، بلکه در تمام این منطقه بازتاب خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت راه‌حل بازگرداندن و آزادسازی سرزمین و اسیران است، تصریح کرد: همه راه‌حل‌های پیشنهادی برای مسئله فلسطین، چه تحت عنوان «تسویه‌ حساب» یا «صلح»، در واقع راه‌حل‌های انحلال‌طلبانه برای این موضوع است و سعی در ارائه راه‌حل‌هایی برای مشروعیت بخشیدن به اشغالگری دارد. شیخ نعیم قاسم بر رد این راه‌حل‌ها از سوی حزب‌الله تأکید کرد و مقاومت مسلحانه را تنها راه‌ حل برای بازپس‌گیری سرزمین فلسطین و اماکن مقدس آن دانست.

شیخ قاسم خطاب به سازشکاران گفت: عادی‌سازی که توسط برخی از کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس صورت گرفت، ضعیف‌ترین اقدام و موضعی تحقیرآمیز برای این کشورها بود.

قائم‌مقام دبیر کل حزب‌الله در خصوص اسرا و بازداشت‌شدگان با اشاره به اینکه این افراد در زندان‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی به دلیل دفاع از کشور خود و خواهان رهایی و رهایی از اشغال و تجاوز در زندان‌های رژیم صهیونیستی دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این زندان‌ها حدود 5000 زندانی و بازداشتی شامل حدود 40 زن، 200 کودک و خردسال حضور دارند.

شیخ قاسم به حمایت ایران و سوریه و حمایت مقاومت در لبنان و کل منطقه از آرمان فلسطین درود فرستاد و این حمایت‌ها را سد راه پروژه «خاورمیانه جدید» و تکه‌تکه شدن منطقه دانست.

انتهای پیام
captcha