تجلیل از محمد عباسی در محفل قرآنی یادواره شهدای منطقه ۵ + عکس
کد خبر: 4017081
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
شب گذشته در مسجد جامع امام سجاد(ع) روی داد

تجلیل از محمد عباسی در محفل قرآنی یادواره شهدای منطقه ۵ + عکس

محفل انس با قرآن یادواره شهدای منطقه ۵ تهران با تجلیل از محمد عباسی، پیشکسوت قرآنی و با حضور جمعی از اساتید، پیشکسوتان، فعالان قرآنی و حافظان قرآن برگزار شد.

یادواره شهدای منطقه 5به گزارش خبرنگار ایکنا، محفل انس با قرآن یادواره شهدای منطقه ۵ تهران با حضور محمد عباسی؛ پیشکسوت و قاری بین‌المللی، سیدحسین موسوی‌بلده؛ رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران، مهدی قره‌شیخلو؛ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حمیدرضا احمدی‌وفا؛ قاری بین‌المللی، مهدی غلام‌نژاد؛ قاری بین‌المللی، احسان شریفی؛ شهردار منطقه پنج تهران، تعدادی از اعضای شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

این یادواره شب گذشته، هفتم آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع امام سجاد(ع) واقع در بلوار شهید اشرفی اصفهانی برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام ایکنا پخش شد.

در این برنامه چند کلیپ با محوریت قرآن و بسیج به صورت میان‌برنامه‌ها پخش شد و همچنین در ابتدا کلیپ ربنای محمد عباسی پخش و احسان شریفی، شهردار منطقه از ایشان در جایگاه بسیجی، جانباز انقلاب و قاری بین‌المللی قرآن تجلیل کرد.

اجرای این برنامه برعهده غلامرضا احمدی، مجری برنامه‌های قرآنی صدا و سیما بود و گروه تواشیح اسوه نیز با سرپرستی احمدی به اجرای برنامه پرداخت.

این محفل به همت شهرداری منطقه ۵ شهر تهران با همکاری شورای عالی قرآن شهرداری تهران، امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، ایکنا و امام‌جماعت مسجد جامع امام سجاد علیه السلام برگزار شد.

انتهای پیام
captcha