دولت و مجلس برای کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی همکاری می‌کنند
کد خبر: 4017334
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
اسماعیلی پس از حضور در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

دولت و مجلس برای کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی همکاری می‌کنند

وزیر فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی پس از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این نشست را فراهم‌ کردن شرایطی برای ایجاد یک کار مشترک و هماهنگ بین دستگاهی برای کاهش مشکلات ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی شب گذشته،  ۸آبان‌ در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی و فرهنگی حضور یافت.

در این جلسه علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان ارشد نیروی انتظامی از جمله رئیس پلیس امنیت و پلیس اجتماعی، رئیس دادسرای فرهنگ و رسانه، نمایندگان صدا وسیما و سایر بخش‌های مرتبط حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی یک دغدغه عمومی در سطح جامعه است، بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اصل ۹۰ امروز با برگزاری این نشست به دنبال ایجاد یک کار مشترک و هماهنگ بین دستگاهی برای کاهش مشکلات ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی بودند.

اسماعیلی تاکید کرد: در این نشست برنامه‌های کاری خود در دولت مردمی را به نمایندگان تقدیم کردیم اما در عین حال نیازمند این هستیم که مجلس شورای اسلامی با قانون‌گذاری موانعی که بر سر راه این‌ کار قرار دارد را برطرف کند.

وی در پایان گفت: ما هم در دولت وظیفه داریم که در این حوزه‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف داخل و خارج از دولت به یک نظم قابل قبول در این خصوص برسیم.

انتهای پیام
captcha