قدردانی اسیر فلسطینی در دادگاه رژیم صهیونیستی از نصر الله + فیلم
کد خبر: 4019356
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

قدردانی اسیر فلسطینی در دادگاه رژیم صهیونیستی از نصر الله + فیلم

اسیر فلسطینی که به اتهام کمک به فرار شش اسیر فلسطینی عملیات تونل آزادی از زندان فوق امنیتی جلبوع رژیم صهیونیستی در دادگاه حاضر شده بود از حمایت‌های دبیر کل حزب الله از اسرای فلسطینی قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، اسرای فلسطینی در جریان حضور روز دوشنبه، 15 آذر در دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر ناصره در شمال فلسطین اشغالی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله تشکر کردند.

سه اسیر فلسطینی به نام‌های ایاد جرادات، علی ابوبکر و محمود شریم به دلیل کمک به فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع رژیم صهیونیستی طی عملیات موسوم به تونل آزادی روز دوشنبه در دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر شدند.

ایاد جرادت یکی از اسرای فلسطینی که به شش اسیر فلسطینی عملیات تونل آزادی کمک کرده بود، در دادگاه روز دوشنبه خود در مقابل دوربین رسانه‌ها از سید نصرالله برای حمایت از اسرای فلسطینی تشکر کرد.

جرادات در محاصره نظامیان رژیم اشغالگر گفت: «ما از شیخ (سید) حسن نصرالله که به برادران حزب الله دستور داد تا در آن سوی مرز آماده باشند تا از اسرای فلسطینی گریخته از زندان جلبوع استقبال کنند، تشکر می‌کنیم».

سید حسن نصرالله در سخنرانی 22 شهریور ماه گذشته خود عملیات فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع گفت: تأثیرات و پیام عملیات تونل آزادی بسیار مهم است و مهمترین آن ابراز پافشاری فلسطینی‌ها بر آزادی است. این عملیات نشانگر خلاقیت این قهرمانان و مایه افتخار هر انسان شریفی است. بازداشت مجدد چهار اسیر از اسرای مذکور از موفقیت این عملیات نمی‌کاهد و باید به مسئولیت‌ها درباره حفظ سلامت و آزادی دو اسیر دیگر عمل کرد.

ششم سپتامبر ۲۰۲۱ شش اسیر فلسطینی به نام‌های زکریا زبیدی، محمد العارضه، محمود العارضه، یعقوب قادری، ایهم کممجی و مناضل نفیعات، با حفر تونل از زندان امنیتی جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کردند که باعث تمسخر دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان شد.

در ادامه ویدئوی سخنان این اسیر فلسطینی در مقابل دوربین رسانه‌ها را مشاهده می‌‌کنید.

انتهای پیام
captcha